Saturday, May 17, 2014

Pahang Vs JDT


haloo haloo haloo!
pernah tengok harimau makan gajah tak? pernah dengar cite tentang gajah penyek harimau? errr. macam dua2 tak. tapi probability untuk gajah penyek harimau tu emang besar lah en en en?? hihihih.
owh ye, bukan nak cite sangat pasal haiwan besar dan garang tu. ni nak cite pasal PAHANG DARUL MAKMUR YANG AWESOME dan JOHOR DARUL TAKZIM :)

kalau nak bawak aku tengok bola kat mane2 stadium secara LIVE, mohon bawak bodyguard awal2. sebab aku ni fanatic gilleerr dengan bola so emang dasar lah kan hahaha. owh. rindu pulak nak tengok bola ngan arwah abah sambil loncat2 sambil jerit "GOOOOLLLLLLLL"!! :'D
owh ye, tadi aku pergi tengok kt kafe UMSKAL tercinta ni. dengan "BEBERAPA" kawan. mule2nye, kesnye mulenye macam ini : 



mule2 aku tak tahu pon ade game dua team ni haaa. sampailah ade budak tu tag aku ajak pi tengok. tapi kakmai dulu yang balik. -_- ok. i is excited. :D ape lagi. melaram lah pakai baju PAHANG AMOK TOK GAJAH :) 

over excited punye pasal kan. tapiiii -_-
tapi bile aku pergi je kafe tengok keadaan kat bawah ni, I IZ SAD -_-''
sedih mengangis tengok keadaan kafe -_-

krik krik krik krik krik ~~ bunyi cengkerik di labuan. ya allah! xdek orang semangat kesukanan lanshunggg! phuiii! beria-ria aku datang jam 7 malam pastu dapat tahu, game start 8.45 malam. ok, again, I IS SAD -_-
malunye aku! pergi kafe dengan takdek orang. pastu krik krik sesorang. yang tukang ngajok nye tak tengok pon bola. pffffttttttttttttttt~~ tengok kiri tengok kanan, semua buat dok know je ngan game tu. si yasmin tengah on Call dengan boyfren. kakmai ngan boyfren. aku? biaselah hidup jauh dengan encik abang kite ni hahahah. sepanjang game berlangsung, aku persetankan & pedulikan semua orang kat tepi. menjerit pon segan2. haha. nyelah macam aku yang over excited. sampai coursemate tegur pon aku ignore je. texting, wechating, wasaping, intagrraming, facebooking and calling diharamkan same sekali ! HAHA!
ok. now kitee masuk part pemain dia pulak. 

"come on lah JDT. u all main ganas sangat lah" --> mule2 lah. then aku nampak Pahang pon ape kurang nye. memalukan betul MARTIAZ ni -_-
ok, nak komplen pasal pemain JDT dulu lah hihi. urmmmm. kalau aku jumpe pemain no 19 JDT tu aku tahulah ape nak buat. aku nak je bukak balutan kepala dia yang botak tu. eee geram nye tengok dia mainnnn >_< *urut2 dada*
dia boleh pulaaakkkk sepak abang kesayangan kiteee. grrrrrr. geram pulak kite tengok. bengkak hati! bernanah lagi tu! *rileks ain. rileks. haha*
ni la haa. luciano figueroa. si ganas tu :D

ok. now time masuk nak komplen pasal pahang pulakkkk. pahang main tak bertenaga hari ni :'( pahang kurang dalam defend. but, its ok. pahang tetap JUARA! *joget jongjong inai* ok, untuk pasukan pahang, yang jadikan pahang tercemar dengan keganasan dalam game tu ialah  MATIAS RUBEN CONT. jahat jugaklah dia main. sambil boleh tonyoh2 lagi kepala orang. siap pegang2 tangan. yang ni aku geram sebab bukan je cemarkan pahang tapi dia sengaja cari gaduh ngan abang aku Saffe Sali tu. haha. geram ehhhh..
nampak tak? dengan refff pon dye tak takut HAHA.
siap boleh tutup telinga lagi bile kene bebel ngan reff :D
tu jelah yang aku tak puas hati pasal pemain dua orang ni -_- no 9 & 19. haaaa elok lah tu. pergi kawan duaorang pastu tumbuk duaorang haha.

ni lah abang kite safee sali tu :D

gol yang pertama JDT dibuat oleh  luciano figueroa , gol kedua dibuat oleh Safeq :)
untuk pahang, Gol pertama aku ak tahu, gol kedua pon aku tak tahu. HAHA. sebab ? macam aku cakap tadi pahang main tak berape lincah harini :) so aku tak nampak sape buat. hihi. 

minit yang ke 81:** saat tadi tu aku ajak yasmin balik dah. tapi Yasmin cakap takyah lagi. kot2 ade rezeki menang. haha. aku pon macam dah GIVEUP dah tgok pahang main PUIH!  tambah lagi anaser2 luar coursemate yang cakap "baliklah. tidolah" -_- i IS SAD. tak boleh terime kekallahannn PAHANG. malu nye pakai baju pahang.! malunye update status kat FB tu! grrrrr. but sebenarnye aku patut tukar mindset aku, kalah ke menang ke, IM STILL PAHANG-IAN. proud to be PAHANG-IAN!!!!!! PROUD PROUD PROUD PROUD! tapi sampai je minit yang ke 84:** saat, baru je nak angkat bontot membawa diri, tapi dengar orang cakap "GOOLLL" aku pon -_-'' "ceh, JDT gol lagi. sekali tgok SCREEN TV.. PAHANG GOLLLLLLL!!! aleee aleee aleee aleeee pahang ku :D

balik terus tido lene lah! hhihihihi. :D

by the way, dua-dua gol keeper mantap! :)

again, rindukan suara abah jerit "GOLLLLLLL" sambil joget2 :')
 AL-FATIHAH ABAH :')

sekian .







No comments:

Post a Comment